Wat bieden wij?

Welkom (home)

Charlies Travels

19 mei 2021
Op 18 mei is het faillissement van Charlies Travels B.V. uitgesproken.

Wij vragen klanten van Charlies Travels B.V. geen betalingen meer te doen aan deze organisatie. Betalingen die aan Charlies Travels B.V. gedaan zijn na 19 mei 2021 worden niet meer door GGTO gegarandeerd.

Charlies Travels was tot 31 augustus 2020 aangesloten bij Garantiefonds GGTO. Alle boekingen van voor die datum vallen onder de dekking van de GGTO.

Inmiddels heeft Charlie's Travels een doorstart gemaakt onder de naam CT Afrika BV. Deze organisatie is niet aangesloten bij Garantiefonds GGTO.

Kijk voor meer informatie op de pagina laatste nieuws

Wat bieden wij

Het Garantiefonds GGTO garandeert reizigers die geboekt hebben bij een van de aangesloten touroperators dat zij het reeds betaalde deel van de reissom terug krijgen indien de touroperator in financieel onvermogen komt en de reis om die reden niet naar behoren kan uitvoeren. Dat kan zijn voor het vertrek maar ook tijdens de reis.

Bovendien garandeert het Garantiefonds GGTO tijdens uw verblijf uw terugreis indien de touroperator, als gevolg van financieel onvermogen, hier niet meer voor kan zorgdragen.

Details over hetgeen vergoed wordt kunt u vinden in
onze Garantieregeling (versie 4-0, pdf) .

Een garantieregeling als deze is voor iedere aanbieder van pakketreizen wettelijk verplicht (Burgerlijk Wetboek 7 artikel 7:513a).

Controleer voor vertrek daarom of uw touroperator is aangesloten bij het Garantiefonds GGTO. Alle deelnemende touroperators vindt u op de pagina met aangesloten touroperators.